Vedení online účetnictví nejen pro e-shopy

Jak to funguje

1. Denní účetní agenda. Budu kontrolovat a účtovat vaše doklady. Párovat platby s fakturami a kontrolovat, jestli vám zákazníci zaplatili.

2. Daně. Budu podávat přiznání k DPH, dani z příjmu, silniční dani a všem daním, které je potřeba platit. Spolupracuji s daňovým poradcem.

3. Mzdy. Povedu vaši mzdovou agendu a budu zpracovávat mzdy vašim zaměstnancům.

4. Administrativa. Pohlídám nutnou administrativu. Přihlášky k úřadům apod.

5. Vnitřní účetní směrnice. Ze zákona je pro obchodní společnosti povinné mít vnitřní účetní směrnice. Ve spolupráci s vámi je vytvořím tak, aby byly i praktickým manuálem pro vaše zaměstnance.

6. Zastupování před správcem daně. Povedu za vás běžnou komunikaci s finančním úřadem.

7. Zpracování podkladů pro úvěry a obchodní partnery.

8. Roční závěrka a uzávěrka účetnictví.

 

Potřebuje kvalitně vedené účetnictví? 

Napište mi poptávku. Brzy se ozvu.


Jak funguje online účetnictví


Přijatá faktura či účtenka

Doklad přijde na speciální e-mail nebo ho naskenujete aplikací v telefonu.

Domluvíte se s dodavateli, ať vám posílají faktury na speciální e-mail, například faktury@firma.cz. Z tohoto e-mailu se automaticky přepošlou do wflow.com.

Pokud faktura přijde na jiný e-mail, přepošlete ji na faktury@firma.cz. V e-mailových klientech jdou nastavit i pravidla na automatické přeposílání faktur (je-li v předmětu e-mailu slovo faktura a e-mail má přílohu přepošle se automaticky na faktury@firma.cz apod.). Fakturu můžete do wflow i ručně nahrát. Účtenky a papírové faktury můžete skenovat aplikací wflow v mobilním telefonu

Wflow.com a Rossum

Aplikace pro sběr, zpracování a archivaci dokladů.

Do wflow máte přístup vy i já. Faktury schvalujete a máte je zde archivované. Schvalovací kolečko může být nastavené i pro více vašich zaměstnanců, manažerů. Účetní faktury zpracuje a připravuje k zaúčtování.

Rossum je umělá inteligence pro vytěžování dat z faktur. Je integrovaný ve wflow. Faktury přečte a vytěží z nich data. To účetnímu ušetří spoustu práce a času. Vytěžené faktury jsou připravené k odeslání do účetního systému.  

Pohoda

Účetní a informační systém, srdce celé firmy.

Pohodu máte nainstalovanou v cloudu u společnosti ipodnik.cz. Do Pohody se importují přijaté doklady z wflow, které účetní zaúčtuje. Vy sem můžete importovat objednávky z e-shopu, vystavovat faktury svým zákazníkům, napojit na Pohodu systém pro tisk adresních štítků a jednoduchou expedici zásilek, mít zde skladovou evidenci napojenou na e-shop nebo Pohodu využívat jako pokladní systém pro váš kamenný obchod. Účetní se tak hned dostane ke všem vašim prodejkám.

Bankovní účet je taky napojený přímo na Pohodu, kam se jednotlivé platby stahují v určených intervalech, např. co 10 minut. Účetní v Pohodě spáruje platby s fakturami a zaúčtuje.  

E-shop

Je napojený přímo na Pohodu. Objednávky chodí z e-shopu do Pohody, kde je vaši zaměstnanci zpracují a sami můžou vystavovat faktury. V Pohodě je skladová evidence zásob napojená přímo na e-shop. Zákazníci na e-shopu vidí aktuální stavy zásob. Přímo v Pohodě můžete zásobám přidávat fotky, popisky, přiřazovat je do kategorií.

Z e-shopových řešení doporučujeme UPGATES, protože pro napojení na Pohodu mají vlastní, velmi dobrý konektor. Krom toho mají největší možnosti grafických úprav ze všech e-shopových systémů na trhu.

Nechcete-li si e-shop pronajímat, skvělé je free řešení opencart. Spolupracujeme s programátorem, který se opencartem zabývá a je schopný integraci s Pohodou upravit na míru.

 

Podívejte se kolik stojí účetnictví menšího e-shopu